جستجو

کلمات کلیدی پیشنهادی:
  • موبایل
  • اپل
  • سامسونگ
  • هندزفری
محصولات

چیزی را جستجو کنید...

دسته بندی

منتظر جستجوی شما...

محصولات پیشنهادی

نمایندگی فروش بیسیم واکی تاکی طنین Tanin

مرکز نمایندگی بیسیم واکی تاکی طنین با تلاش برای ارائه خدمات حرفه‌ای و بهره‌گیری از تیم فروش مجرب، در زمینه عرضه انواع بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل های GP900 , GP800 , GP23 با بالاترین کیفیت، به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات ارائه می‌دهد.
 

مرکز فروش بیسیم واکی تاکی طنین Tanin

Ott به عنوان بزرگترین مرکز فروش بیسیم واکی تاکی طنین Tanin در تهران، با سال ها تجربه، ارائه دهنده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. این مرکز با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات رادیویی و مخابراتی و بهره گیری از کارشناسان فنی و متخصص، مرکز فروش واکی تاکی در تهران، تعمیرات بیسیم واکی تاکی و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی را به کلیه مصرف کنندگان و کاربران بیسیم واکی تاکی در سراسر کشور ارائه می دهد.

معرفی مدل های بیسیم واکی تاکی طنین Tanin

برند طنین Tanin یکی از برترین برندهای ساخت بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران است. این برند با تلاش و تحقیقات بسیار، دستگاه هایی با کیفیت بالا و طراحی زیبا را به بازار عرضه کرده است. قطعات الکترونیکی مرغوب و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت این بیسیم ها، محصولات بیسیم واکی تاکی طنین Tanin را از سایر برندها متمایز کرده است.

در مدل های بیسیم واکی تاکی طنین Tanin، از تکنولوژی های مدرن و قدرتمند برای انتقال صدا استفاده شده است. این دستگاه ها با داشتن برد بالا و کیفیت مطلوب صدا، برای استفاده در محیط های باز و بسته، مناسب می باشند. همچنین، طراحی زیبا و جذاب مدل های بیسیم طنین، آنها را به یکی از بهترین انتخاب های مبدل می سازد. در ادامه به معرفی سه مدل بیسیم، از برند طنین Tanin می پردازیم : 
 
فروش بیسیم واکی تاکی طنین Tanin
فروش بیسیم واکی تاکی طنین Tanin

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل GP23 با داشتن مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یکی از پرطرفدارترین واکی تاکی های مجاز و پرفروش در ایران می‌باشد. این دستگاه با قابلیت های کاربردی مانند صفحه نمایش LED پنهان، پورت USB و باتری لیتیومی (Lithium ion) ، برای مشتریان بسیار جذاب است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن، استفاده از استاندارد محافظتی IP55 است که این واکی تاکی را در برابر گرد و غبار، ضربه و رطوبت محافظت می‌کند. همچنین، طراحی ارگونومیک و زیبای آن این محصول را بسیار جمع و جور و خوش دست کرده است. به طور خلاصه، بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 یک دستگاه با امکانات بالا، بسیار جذاب و کارآمد است. در زیر دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 قابل مشاهده می باشد :
 
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900

بیسیم واکی تاکی بیسیم مدل GP900 از کمپانی طنین، دستگاهی با طراحی زیبا و مدرن است. این مدل از پرامکانات‌ترین دستگاه‌های بیسیم است که به افتخار ساخت ایران بوده و مانند سایر مدل‌های بیسیم طنین، دارای مجوز تایید نمونه از سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی است و همچنین دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش را فراهم می‌باشد. ویژگی مهم دیگر بیسیم واکی تاکی مجاز طنین GP900 مقاومت بالا در برابر ضربه، رطوبت و گردوغبار به دلیل داشتن استاندارد IP55 است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع LCD با قابلیت تغییر رنگ بک لایت به رنگ‌های مختلف است که به زیبایی آن می افزاید. باتری لیتیوم یونی (LI-ion) این دستگاه قابل شارژ توسط پایه شارژر رومیزی است. سیستم Battery Saver و امکان کدگذاری ضد شنود از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند و همچنین دارای قابلیت برقراری تماس با بوق BEEP قبل و بعد از مکالمه است. در زیر به دیگر آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی این محصول اشاره شده است :
 
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP900

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP800

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP800 جدیدترین و ارزان ترین بیسیم واکی تاکی برند طنین میباشد. این دستگاه با طراحی ساده اما جذاب، دارای بدنه مقاوم با استاندارد IP55 برای مقابله با ضربه، رطوبت و گرد و غبار است. همچنین، بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP800 دارای 16 کانال در باند فرکانس UHF است و از باطری لیتیومی با ظرفیت 1700 میلی آمپر بهره می برد. این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و با توجه به ویژگی هایی که دارد، یکی از بهترین گزینه هایی برای افرادی است که به دنبال یک بیسیم واکی تاکی کوچک، مقاوم با قیمت منسب هستند. در ادامه بیشر با بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل Tanin GP800 آشنا می شوید :
بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP800
بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP800

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

در بیرون کلیک کنید تا باکس مقایسه پنهان شود
مقایسه