جستجو

کلمات کلیدی پیشنهادی:
  • موبایل
  • اپل
  • سامسونگ
  • هندزفری
محصولات

چیزی را جستجو کنید...

دسته بندی

منتظر جستجوی شما...

محصولات پیشنهادی

نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی مجاز

مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی Ott با سالها تجربه، بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز تخصصی تعمیر و خدمات پس از فروش برای انواع بیسیم واکی تاکی در ایران بوده و دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد و توانایی تعمیر تمامی مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز را داراست. در مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی Ott، از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته برای تعمیر و تست بیسیم واکی تاکی استفاده می گردد.
 

تعمیر بیسیم واکی تاکی

تعمیر بیسیم واکی تاکی در مراکز تعمیرگاه های غیرمجاز توسط افرادی که صلاحیت لازم برای این کار را ندارند، مخاطراتی برای دستگاه بیسیم واکی تاکی به همراه دارد. به علاوه، این اقدام موجب خارج شدن دستگاه از گارانتی می‌شود و مسئولیت هزینه‌های تعمیرات را به عهده خود شما قرار می‌دهد. بنابراین، از باز کردن و تعمیر دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط اشخاص غیرمجاز و سپردن آن به مراکز تعمیرگاهی غیرمجاز به شدت خودداری کنید. توصیه می‌شود که تنها از مراکز مجاز و دارای مجوز صلاحیت برای تعمیر دستگاه بیسیم واکی تاکی استفاده کنید.
مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی Ott با بیش از 25 سال سابقه درخشان و استفاده از تکنسین‌های مجرب و تحصیل کرده با بهره‌گیری از مجهزترین تعمیرگاه‌های تخصصی و استفاده از آخرین تجهیزات در زمینه خدمات تعمیرات بیسیم واکی تاکی مجاز، با کادری فنی و متخصص با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فعالیت می‌کند.
 
تعمیر بیسیم واکی تاکی مجاز
تعمیر بیسیم واکی تاکی مجاز

مرکز خدمات پس از فروش Ott

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی Ott، تنها مرکز رسمی در ایران است که مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را داراست و تمامی خدمات پس از فروش و گارانتی برای انواع بیسیم واکی تاکی در این مرکز ارائه می شود. تعمیر کلیه بیسیم های واکی تاکی در این مرکز با بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از قطعات اصلی و ارجینال انجام می شود.
 

تعمیر لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی

در مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی Ott علاوه بر خدمات تعمیرات، تامین کلیه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی نیز انجام می شود. این لوازم جانبی شامل باطری بیسیم واکی تاکی انواع مدل های بیسیم واکی تاکی، پایه شارژر رومیزی (استند)، هندزفری بادیگاردی ، کابل USB (شارژر)، آداپتور شارژر، گیره کمری، آنتن و قاب می باشد. جهت اطلاعات بیشتر درباره تعمیر بیسیم واکی تاکی و تجهیزات رادیویی، می توانید با کارشناسان دفتر مرکزی Ott با شماره 66384022-021 تماس حاصل فرمایید.
 

نحوه نگهداری صحیح و اصولی از بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی، همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، حساس بوده و به نگهداری صحیح نیاز دارد. در غیر این صورت، ممکن است با خرابی دستگاه مواجه شوید و به تعمیر بیسیم واکی تاکی نیاز داشته باشید. نحوه استفاده صحیح از دستگاه، عامل موثر در عمر بیسیم واکی تاکی است. .
نفوذ آب و رطوبت، یکی از عوامل مهم در خرابی دستگاه بیسیم واکی تاکی محسوب می‌شود که باعث خرابی در برد دستگاه می‌شود و در صورت خرابی، نیازمند تعمیر یا تعویض برد بیسیم واکی تاکی می‌شوید.
در این راستا، تمیز نگهداشتن دستگاه واکی تاکی و اجتناب از مجاورت آن با گرد و غبار، از مواردی است که باید در نظر داشت. همچنین، قرار دادن بیسیم در معرض تابش نور خورشید موجب خرابی بدنه پلاستیکی دستگاه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیر و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید:

021-66384022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

در بیرون کلیک کنید تا باکس مقایسه پنهان شود
مقایسه